Thursday, January 03, 2008

This blogg will become active soon

10 comments:

Unknown said...

Hello, we would like you to check out our new album on itunes, it's called American Homiecide, and we are the new rock group Homie Erectus, THANKX
www.HomieErectus.com

1Green Thumb said...

beer blogspot . com ... I am disappointed in u lol

Anonymous said...

comeeeeeeeeeon freeeeeeeeup this blog.

Unknown said...

I love how in 2008 there is a post that says, "this blog will be updated soon"

A few years later and nothing. Nothing at all.

Andrej said...

parked blog?

Suzy said...

Can you please transfer the domain to me; let's have a conversation on something agreeable Email me at FlightAfricablog@gmail.com

Anonymous said...

VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page VISIT My Web Page

Get RICH quick ! said...


Jesus is God!!!


...

Get RICH quick ! said...

Dgffvffg
Bbb



Vvgyuio

Anonymous said...

Any idea on when it's gonna become active?